050-999-2828

אינסטלטור מומלץ בירושלים – מי מהם "יצא צדיק" ?

בעיר ירושלים פועלים עשרות אינסטלטורים אשר מתמחים בסוגים שונים של תקלות ועבודות. הם ראו אינספור בעיות ותקלות במשך שנות העבודה שלהם, הם מכירים היטב את מערכת הביוב בעיר ירושלים, את תקנות הבנייה והם יודעים לתקן כל בעיה במיומנות ובמקצועיות.

אינסטלטור בירושלים מתמחה ברוב המקרים בשני סוגים של עבודות, בתיקון תקלות  במערכות קיימות ובהתקנה ובהרכבה של מערכות אינסטלציה חדשות.

אז מי מהם "יצא  צדיק", על יד איזה שם נכתוב באנשי הקשר "אינסטלטור מומלץ בירושלים"?

אם נבין את השפה של האינסטלטורים ואת המושגים שלהם נוכל לעקוב טוב יותר אחרי העבודה שלהם ולבחור מבין כולם את האינסטלטור המומלץ.

אז רגע לפני שאנחנו בוחרים אינסטלטור בירושלים, בואו ונכיר את המושגים החשובים בעולם האינסטלציה.

אינסטלטור מומלץ בירושלים – עשרה מושגים שחשוב להכיר

מצלמה לאיתור נזילות זוהי מצלמה ייעודית שתפקידה הוא לאתר נזילות בקיר או ברצפה. השימוש במצלמה חוסך הרבה עבודה ושבירה מיותרת של קירות בדרך למציאת המקור של הנזילות. המצלמה יודעת לזהות בקלות את המקור של הנזילה והשימוש בה חוסך זמן, לכלוך, הרס והרבה כסף.

קורוזיה זהו תהליך שבו הברזל הופך להיות חלוד ועלול להתפורר. הגורמים לקורוזיה הם לחות וחמצן והתוצאות של הקורוזיה עלולות להביא לנזילה בצנרת ובמקרים רבים גם לפיצוץ.

צנרת מגולוונת זוהי צנרת העשויה מצינורות פלדה. צינורות הפלדה נוטות לצבור אבנית בדפנות אשר גורמת להיצרות של הצינור ולפעמים אפילו לסתימה. בשנים האחרונות הצנרת המגולוונת אינה נמצאת בשימוש נפוץ ואת מקומה מחליפה צנרת פקסגול.

צנרת פקסגול נחשבת לצנרת האמינה והמתקדמת ביותר. זהו ששרוול שבתוכו נמצא צינור ובמקרה הצורך החלפת הצינור נעשית בדרך פשוטה, מהשרוול שולפים את הקטע שאותו רוצים להחליף ובכך מייתרים את הצורך בשבירה של קירות או בהרמת מרצפות.
אינסטלטור מומלץ בירושלים

צנרת SP עשויה מצינור מתכת בעל ציפוי פלסטיק קשוח. צנרת SP מתאים ליישומים שונים, למים, להסקה, לחימום תת-רצפתי, לרדיאטורים, לאוויר דחוס, לגז ועוד.

דלוחין זוהי מערכת המים המובילה את המים המלוכלכים, מים אפורים בשפה המקצועית, מהאסלות והכיורים שבבית אל מערכת האינסטלציה והביוב העירונית.

מרכזיה זוהי מערכת אשר מפצלת את צינורות המים מהצינור הראשי שמגיע מהמונה אל המטבח, אל הכיורים ואל המקלחות.

מחסום רצפה זוהי נקודת ניקוז אשר נמצאת בדרך כלל בפינת המקלחת. נקודת הניקוז מכוסה ברשת אשר מונעת כניסה של לכלוך למערכת הדלוחין.

צול זו היחידה שבה נמדד הקוטר של הצינור. צול אחד שווה שניים וחצי סנטימטרים.

פלאנג' זהו חלק פלסטיק אשר נמצא בתחתית של דוד שמש או דוד חשמלי ובתוכו יושבים גוף חימום ותרמוסטט. גוף החימום תפקידו לחמם את המים והתרמוסטט תפקידו לדאוג שהמים לא יתחממו יתר על המידה.

אינסטלטור מומלץ בירושלים –  איך אדע אם בחרתי נכון?

כדי לדעת אם האינסטלטור שאותו אתם רוצים להזמין הוא מתאים, חשוב לבדוק האם האינסטלטור צבר ניסיון בתחום שאליו אתם נדרשים.

פנייה אל לקוחות קודמים של האינסטלטור היא דרך מצוינת לדעת האם האינסטלטור שבחרתם הוא אינסטלטור מקצועי, ישר ואמין. בקשו מהאינסטלטור מספר שמות של לקוחות קודמים ואל תתעצלו להתקשר אליהם ולשמוע מהם חוות דעת. גם באתרי האינטרנט, בקבוצות הפייסבוק ובפורומים ייעודיים תוכלו לדלות המלצות עדכניות על אינסטלטור בירושלים.

חשוב לבחור אינסטלטור בעל פוליסת ביטוח. פוליסת הביטוח מבטיחה שאם חלילה יקרה משהו לאינסטלטור או שהרכוש שלכם ייפגע בעקבות עבודת האינסטלטור, הוצאות הפיצוי והתיקונים לא יוטלו עליכם.

חשוב לוודא האם האינסטלטור מצויד בכלי עבודה חדישים ועדכניים. כלי העבודה החדישים עשויים לדייק את עבודת האינסטלטור, לחסוך זמן יקר וכסף.

ערכו סקר שווקים והשוו מחירים. אינסטלטור מומלץ בירושלים יגבה מכם מחירים הגונים. אם האינסטלטור יבקש מחיר גבוה יחסית לשוק, אל תבחרו בו, אך מנגד אל תבחרו באינסטלטור שמבקש מחיר זול. מחיר זול עלול לאותת על אינסטלטור חובב ועל עבודה לא מקצועית.

Call Now Button