050-999-2828

כמה עולה לאתר נזילות מים בקירות?

נזילות מים בקירות הן לא רק מעצבנות, הן גם עלולות לגרום לכל מיני נזקים נלווים. רגע לפני שאתם מתייאשים ומתעצבנים, יהיה חשוב לבדוק כמה עולה לתקן נזילת מים, כיצד מתקנים נזילות מים, כיצד מאתרים נזילה ועוד. בכדי להקל עליכם, הכנו עבורכם כאן את כל המידע החיוני בשעת צרה רטובה.

הגיע שעת חירום והבית מלא מים? אולי "רק" הקיר מגלה רטיבות? כך או כך, יהיה חשוב לטפל במקור נזילת המים. לשאוב את המים זה מעולה וזה הכרחי, אבל אם לא תגלו את מקור נזילת המים, הבעיה לא תיפתר מעצמה. ובכדי לגלות את מקור הבעיה, יש צורך להפעיל אנשי מקצוע אשר מפעילים בעצמם ציוד לגילוי נזילות מים בקירות.

במי אני מסתייע בכדי לאתר נזילות מים וכיצד?

במקרים אלו של נזילת מים בקיר, בדרך כלל יהיה צורך להפעיל מה שנקרא מצלמה תרמית. בניגוד למצלמות רגילות של צילום חובבני, מצלמות תרמיות לגילוי נזילות מים מסוגלות להבחין בבעיה הנמצאת בתוך הקיר. אפשר לקרוא לזה גם ראיית רנטגן מבחינה מסוימת, אבל הפואנטה כאן היא לא איתור בעיות רפואיות.

המטרה היא איתור נזילות מים בתוך קירות, משהו שהעין האנושית לא מסוגלת להבחין בו ללא ציוד מתקדם. וכאן חשוב לציין, הפעלת מצלמות תרמיות היא לא זולה. מבלי לקבו כלל אצבע, אפשר לציין כי מחיר איתור נזילות מים עם מצלמה תרמית יעלה לכם כ-800 ₪ – 1,500 ₪ בממוצע.

נזילות מים

שירות לא מאוד זול אבל כן מאוד יעיל של איתור נזילת מים בקיר

יחד עם זאת שהשירות אינו זול במיוחד, מדובר ביכולת בלתי מבוטלת ויעילה במיוחד של גילוי ואיתור נזילות מים בקיר. אם שאלתם את עצמכם כמה עולה איתור נזילות עם מצלמה תרמית אינפרה אדום, כנראה שיש לכם בעיית רטיבות בקירות או בתקרה.

ייתכן שגם ברצפת המבנה. ככה או ככה, אנחנו ממליצים לכם לטפל בבעיה כמה שיותר בהקדם. נזילות מים מאוד מהר יכולות להפוך לעובש, שממש לא מומלץ לנשום אותו. אבל האמת היא, שעובש הוא לא הבעיה הכי גדולה.

מה הבעיה העיקרית עם נזילות מים בקיר?

הבעיה טמונה בכך שנזילות מים יכולות להתפרץ. אם למשל לשכן שלכם התפוצץ צינור מים בבית, הנזילה בקלות יכולה להגיע אליכם הביתה ללא התראה מוקדמת. וכשזה חלילה קורה, ובכן, הנזקים לרכוש שלכם לא יאחרו גם הם להגיע.

לאחר שמאתרים את מקור נזילת המים, כמובן שיהיה גם צורך לתקן אותה. במקרה זה אתם תצטרכו אנשי איטום ותיקון נזילות מים. לרוב, אותה חברה שמספקת שירות של איתור נזילות גם תספק לכם שירות של איטום ותיקון נזילות מים. יהיה כדאי לקבל מראש הצעת מחיר אשר כוללת איתור נזילות מים ותיקון נזילות בקיר.
למידע נוסף, בקרו באתר פייפר אינסטלטורים – https://piper.co.il

Call Now Button