050-999-2828

פתיחת סתימה באמבטיה

האמבטיה נסתמה? זה לא כל כך נורא! הזמינו עכשיו אינסטלטור לצורך פתיחת סתימה באמבטיה במהירות וביעילות. אנחנו בפלומברים מספקים שירותי פתיחת סתימות כבר מספר רב של שנים ובפריסה ארצית, אנו עושים זאת תוך שימוש בכלים ובציוד החדיש והמקצועי ביותר, הניסיון שלנו גורם לכך שהלקוחות תמיד יהיו מרוצים, הן מהשירות המקצועי והאדיב והן מהמחירים הנוחים.

מבין המקומות השונים בבית , חדר האמבטיה נחשב לאחד המקומות האהובים ביותר על כולם. אחרי יום עבודה אין כמו להגיע למקלחת וליהנות מאמבטיה חמה. אין כמו אמבטיה חמה על מנת לשחרר לחצים ולפרוק מתחים רגע לפני שמתחיל יום נוסף.

לכאורה, מדובר במצב אידיאלי עד שמתרחשת סתימה באמבטיה ואז יש צורך להזעיק איש מקצוע לצורך הפתיחה.

פתיחת סתימה באמבטיה על ידי מומחים!
פתיחת כל סוגי הסתימות באמבטיה מעכשיו-לעכשיו✅
אנו מתחייבים ל100% הצלחה✅
אנו משתמשים בציוד המקיף והמקצועי ביותר✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לפתוח את הסתימה באמבטיה

פתיחת סתימה באמבטיה
פתיחת סתימה באמבטיה

מהי סתימה באמבטיה

מצב של סתימה באמבטיה זה מצב בו פתח הניקוז דרכו מצטברים המים לא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר וכתוצאה מכך נוצרת סתימה אשר יש לפתוח אותה באמצעים שונים. לצורך פתיחה של סתימה במקלחת ניתן להסתייע באביזרים שונים. במרבית המקרים זה מתחיל בתור בעיה קטנה בשעה של המקלחת המים לא יוצאים ומתנקזים בקצב איטי יותר מהרגיל. אם בהתחלה אתם לא ממש בטוחים בכך, הרי בשלב מאוחר יותר ניתן לראות כי הניקוז איטי עד מאד ואז מגיע השלב בו המים יורדים לאט. מדובר במצב בו המים לא יורדים בצורה מהירה ויש לקרוא לאינסטלטור מומחה בתחום על מנת לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

אבחון הסתימה

על מנת לפתור את בעיית הסתימה באמבטיה יש לקרוא לאינסטלטור מומחה אשר יבצע אבחון של הבעיה ולאחר מכן יקדיש זמן לפתרון ותיקון הסתימה באמצעות הכלים העומדים לרשותו. במידה והמים מתנקזים בצורה איטית או עומדים במקלחת, במידה והצנרת משמיעה קולות משונים או במידה והמים מתנקזים ומציפים את חדר האמבטיה- כל אלו מראים כי יש בעיה אשר צריך לטפל בה באמצעות אמצעים מתקדמים. אמנם רבים משוכנעים כי ביכולתם לבצע אבחון בצורה עצמאית, אבל לא כדאי לסמוך על הידע שלכם אלא להשאיר את העבודה לידי מומחה בתחום.

פתיחת הסתימה באמבטיה באמצעים ביתיים

כאשר אינסטלטור מנסה לפתוח את הסתימה באמבטיה הוא יבחר לעשות זאת באמצעות כלים מתקדמים העומדים לרשותו . ביכולתו להבחין בין העיקר ובין התפל על מנת להבין בדיוק מה הייתה הבעיה.  ההמלצה היא לתת לו לטפל בבעיה ולא לנסות לפתוח את הסתימה בכוחות עצמכם באמצעות שימוש בחומרים כמו סודה או מלח לימון.

יש לציין כי החברות השונות המציעות מוצרים לפתיחת סתימה באמבטיה לא מציעות מוצרים לבעיות מורכבות יותר ולכן ההמלצה היא להיעזר באינסטלטור מומחה. שימו לב, שימוש בחומרים שאינכם יודעים כיצד להשתמש בהם עשוי לגרום נזק רב ולכן לא כדאי להתחיל ולתקן את הסתימה בכוחות עצמכם. אמנם ישנם אמצעים שונים כמו פומפה הנחשב יעיל עבור סתימה במקלחת, אבל אין תחליף לעבודה של מקצוענים בתחום.

פתיחת סתימה באמצעות ביובית

כאשר אתם לא מצליחים להשתלט על הסתימה בכוחות עצמכם ומדובר בבעיה מורכבת יותר, ההמלצה היא לקרוא למומחים בתחום אשר יעשו שימוש בכלים מתאימים.

במקרה בו מדובר  על סתימה נרחבת מלבד אזור האמבטיה, הרי מומחים בתחום יעשו שימוש באמצעי בשם ביובית- משאית אשר באמצעותה ניתן לבצע פתיחה של הסתימה באמצעות שימוש בלחץ מים גבוה ושאיבה של קווי הביוב במטרה לוודא כי התשתית נקייה.

אחריות על ביצוע עבודה

בדיוק בעת הזמנת בעלי מקצוע אחרים לצורך תיקון אביזרים שונים בבית, כך גם אינסטלטור צריך לספק לכם אחריות על ביצוע העבודה.

לאחר שחרור הסתימה אינסטלטור מקצועי לא יעזוב  את המקום ללא מסירה של תעודת אחריות. אינסטלטור מקצועי יספק תעודת אחריות על ביצוע העבודה ובמקרה הצורך יעמוד לשירות הלקוחות פעם נוספת במטרה לסייע להם לפתור את בעיית הסתימה בצורה הטובה ביותר. שימו לב, אינסטלטורים שלא מעניקים לכם אחריות על ביצוע העבודה אינם אנשי מקצוע אשר תרצו לשכור את השירות שלהם ולכן בשיחה המקדימה כדאי לברר עימם את הנושא.

מהירות של פתיחת הסתימה באמבטיה

עבודתו של אינסטלטור אינה כוללת אך ורק עבודה מקצועית אלא גם קיימת חשיבות רבה לנושא המהירות. אין ספק כי מדובר על אלמנט חשוב ומרכזי ביותר. לצד המקצועיות כדאי לשים לב למהירות העבודה בבואכם לבחור אינסטלטור לצורך פתיחה של סתימה באמבטיה. חדר האמבטיה נחשב לאחד החדרים הפופולריים ביותר בבית בו רבים מאיתנו עושים שימוש לעתים רחוקות ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולוודא כי הכל מתנהל בצורה תקינה. במידה ויש חשש, הרי אין מקום לבזבוז זמן ויש להזמין איש מקצוע לטיפול מקיף בבעיה.

אין ספק כי גילוי של סתימה באמבטיה אינו גילוי מרהיב במיוחד ולכן על האינסטלטור לבצע את העבודה בצורה מהירה. ביצוע העבודה בצורה מהירה יאפשר לכם לנשום לרווחה ולדעת כי יש לצידכם איש מקצוע אשר מבצע את העבודה במהירות וביסודיות.

Call Now Button