050-999-2828

איתור נזילות במצלמה טרמית

אנו בפלומברים מספקים שירותי איתור נזילות במצלמה טרמית כבר מספר רב של שנים, המצלמה הטרמית שלנו היא מהמשוכללות בתחום והיא יודעת (על ידי שימוש נכון כמובן) לאתר את הנזילות במהירות ובמקצועיות, אנו עושים זאת במחירים שפויים לחלוטין ועם אחריות בכתב.

יש לכם נזילות בבית? אם בעבר היה צורך לאתר את הנזילות באמצעות שבירת הקירות, כיום ניתן לבצע את המשימה באמצעות שימוש במצלמה טרמית וכך לחסוך את הפגיעה האסתטית בבית. סדקים בבית או חורים בקירות? באמצעות שימוש במצלמה טרמית ניתן לחסוך את כל הבעיות בבית. בשנים האחרונות ניתן לראות כי תחום האינסטלציה התפתח ולראייה מומחים בתחום בוחרים לעשות שימוש באמצעים מתקדמים.

צריכים שירותי איתור נזילות במצלמה טרמית? הגעתם למובילים בתחום!
אנו משתמשים בציוד המתקדם והאיכותי ביותר✅
אנו מתחייבים ל100% הצלחה✅
אנו מתחייבים לגבות מחיר הוגן ביחס למחירי השוק✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לאתר את הנזילות

איתור נזילות במצלמה טרמית
איתור נזילות במצלמה טרמית

מה זה איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית

בהשוואה לצילום רגיל ובו מתקבלת תמונה של נוף , צילום תרמי מאפשר קבלת תמונה מדויקת יותר. אנשי מקצוע אשר בקיאים בטכנולוגיה ויודעים לקרוא את התמונה בצורה נכונה יכולים לאתר את הנזילות. למעשה, התמונה מתרגמת את הטמפרטורה לצבע מסוים וכך ניתן לראות האם יש נזילות.

במצב בו הצבע חזק יותר כך הטמפרטורה נמוכה. במקרה בו ניתן להבחין בצבע חזק, הרי מדובר במקור הנזילה. באמצעות אנשי מקצוע המומחים בקריאת התמונה ניתן לחסוך לא מעט זמן וכסף באמצעות יכולת איתור מדוייקת.

איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר

הזכרנו את היתרונות של איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית אך מה לגבי המחיר? בשל העובדה כי מדובר בכלי אפקטיבי למדי המאפשר לזהות נזילות טרם נראו בבית, המחיר עבור פעולת האיתור לא זול במיוחד, אבל בהחלט משתלם ויכול להעניק שקט נפשי. המחיר נקבע בין היתר באמצעות משך הפעולה וכמובן בחירה של בעלי מקצוע בתחום. בחירת בעלי מקצוע בתחום מהמעלה הראשונה מאפשרת לכם לחסוך לא מעט כסף וזמן.

איתור נזילות כולל גילוי של מקור הנזילה

איתור נזילות כולל תחילה גילוי של מקור הנזילה. אם הבחנתם בכתם של מים בקיר במטבח- מדובר ברטיבות העשויה לגרום להיחלשות המבנה ולכן אין טעם לדחות את הטיפול אלא לפנות אל מומחים בתחום איתור נזילות. הדבר החשוב ביותר הוא לטפל בנזילות במהירות האפשרית ולאתר את מקור הנזילה. באמצעות שימוש במצלמה טרמית ניתן לאתר את הנזילות בקלות יתרה.

מהי מצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא מצלמה המספקת מידע אודות הנזילות תוך התבססות על טמפרטורה ולא התבססות על אור בהשוואה למצמלות אחרות. בעצם, המצלמה תוביל את המשתמשים לאורך כל הקיר לאזור בו יש נזילה.

הפעולה של מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית פועלת לפי עיקרון על פיו המלצמה מזהה גלי אינפרה אדום אשר לא מצויים בטווח הראייה שלנו ולמעשה אין אפשות לזהות אותם ללא שימוש במכשור מתאים. השימוש במצלמה הטרמית מאפשר לזהות את הנזילות בצורה מדויקת יותר.

יתרה מזאת, באמצעות שימוש במצלמה ניתן לזהות גם נזילות מים- נזילות מים ניתן לראות באמצעות המצלמה הטרמית. המים נוזלים על פני שטח בקיר ולכן באמצעות השימוש במצלמה ניתן לזהות את מקור הנזילה.

מצלמה טרמית יתרונות

היתרון המרכזי ביותר של שימוש במצלמה טרמית הוא חסכון בשעת העבודה. הוזכר תחילה כי בעבר היה צורך לשבור את הקירות על מנת לאתר את הנזילות. היום זה כבר סיפור אחר לגמרי. השימוש במצלמה חוסך את הצורך להרוס את הבית על מנת לאתר את הנזילות. הפעולה של שבירת הקירות כוללת לא מעט לכלוך ולכן  מומחים בתחום עושים שימוש במצלמה טרמית.

בדיוק כפי שכיום בעולם הרפואה עושים שימוש במכשור מתקדם ללא כל צורך בביצוע פעולה כירורגית פולשנית,  כך הדבר דומה לאיתור נזילות בבית.  שבירת קירות נחשבת לפעולה לא פשוטה בכלל במטרה להגיע לצינור פגום ולהחליפו. באמצעות השימוש במצלמה המומחים בתחום יודעים בדיוק מה מקור הנזילה תוך זמן קצר.

למה כדאי להזמין מומחים בתחום איתור נזילות במצלמה טרמית

אם אתם לא מומחים בתחום, הרי אין לכם את היכולת לאתר את הנזילות בדירה אשר לא תמיד נראות לעין. אנשים שאינם מומחים באיתור נזילות לא יכולים לנחש כי מתחת לצבע בקיר מסתתרת נזילה אשר מצריכה תיקון דחוף. לעתים לאחר תקופה של מגורים בדירה ניתן לגלות את הנזילות. פטרייה שחורה על הקיר בבית או צבע מתקלף- כך או אחרת, אין ספק כי מדובר בסיטואציה לא ממש נעימה. הזמנת מומחים בתחום איתור נזילות אשר יגיעו עם הציוד המתקדם והמתאים ביותר תאפשר לאתר את הנזילות בצורה טובה.

מה בודקים במסגרת איתור נזילות

בדיקה של איתור נזילות במצלמה טרמית תכלול בין היתר חיפוש מוקדי נזילות ובדיקה של מערכות איטום בבית. הבדיקה מתבצעת בחדרים שונים בבית, על הגגות וכן במרפסות והקירות הפנימיים.

תיקון נזילות חסכון כספי

הפעולה של איתור נזילות במצלמה טרמית נחשבת לפעולה יעילה במיוחד המאפשרת טיפול ממוקד.  יתרה מזאת, באמצעות השימוש במצלמה טרמית ניתן לחסוך בכסף. אם הבחנתם בנזילה, ההמלצה היא לא לדחות את הטיפול אלא לדאוג לתיקון מיידי. ככל שעלות התיקון תדחה, תאלצו לשלם יותר כסף ועוד לא הזכרנו את העובדה כי דחייה של התיקון עשויה להוביל לשלל בעיות.

תיקון נזילות שירות מהיר

בבואכם למצוא נזילה בבית, קריאה לאנשי מקצוע המפגינים מהירות במהלך העבודה תאפשר לכם לדעת כי בחרתם את אנשי המקצוע הטובים ביותר.

איתור נזילות במצלמה טרמית 24 שעות ביממה

הבית שלנו נחשב לאחד המקומות היקרים לנו ביותר שם אנו מרגישים בנוח. כאשר משהו אינו תקין בבית, ניתן לקרוא לאנשי מקצוע אשר יעמדו לשירותכם 24 שעות ביממה. בין אם מדובר בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב המאוחרת- מומחים בתחום איתור נזילות יגיעו אליכם בכל שעה על מנת לאתר את מקור הנזילות.

כל המומחים במקום אחד

ההבדל בין פעולת אינסטלציה חובבנית לבין פעולת אינסטלציה מקצועית טמונה באנשי מקצוע בעל רזומה עשיר. אצלנו תמצאו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בעלי תודעת שירות גבוהה. אנו מספקים שירות איכותי ומענה מקיף לקהל הלקוחות.

Call Now Button