050-999-2828

איטום גג מרוצף

צריכים שירותי איטום גג מרוצף? אנחנו בפלומברים מספקים את כל שירותי האיטום תחת קורת גג אחת, אנו עושים זאת בעזרת ציוד חדשני והמתקדם ביותר, השילוב בין הציוד והחומרים האיכותיים שלנו לבין הניסיון שלנו בתחום מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו תעודת אחריות בכתב לאחר כל עבודת איטום שאנו מבצעים.

גג מרוצף חשוף לפגעי מזג האוויר ולעתים עשויים לחדור מים דרך אריחים שאינם אטומים בצורה איכותית או גם דרך הרווחים בין האריחים.

במקרה של גג מרוצף אשר נאטם ומתגלית בו נזילה, הרי קיימת חשיבות רבה לאתר את מקור הנזילה במהירות ולעתים יהיה צורך בגישה למערכת האיטום. נדגיש כי קיימות שיטות איטום שונות בריצוף שונה כמו בטון מוחלק או קרמיקה או גרניט פורצלן.

צריכים שירותי איטום גג מרוצף? הגעתם לחברה המובילה בתחום האיטום!
איטום בשיטות המתקדמות ביותר שקיימות בשוק✅
אנו מתחייבים בכתב ל100% הצלחה✅
שימוש בציוד ובחומרים האיכותיים ביותר✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לאטום את הגג

איטום גג מרוצף
איטום גג מרוצף

מה כולל איטום גג מרוצף

איטום גג מרוצף אינו דומה לאיטום גג שטוח או איטום של גג רעפים. איטום גג שטוח מאפשר הנחה של יריעות ביטומניות או לבצע איטום באמצעות זפת, הרי גג מרוצף לא מאפשר הנחת יריעות ביטומניות או ביצוע יריעה באמצעות זפת. במקרה בו מדובר על נזילה, הרי קיימת חשיבות רבה לאתר את מקור הנזילה במטרה לבצע איטום על גבי הריצוף על מנת לפתור את הבעיה.

שימו לב, במקרה בו הגג מוצף, הרי אין מנוס ויהיה צורך להרים את הריצוף ולאטום מתחת לאיטום. משמעות הדבר היא פירוק כל הריצוף והנחה של חומר איטום וריצוף מחדש. מדובר בהליך מורכב למדי אשר עלותו אינה זולה אבל מדובר באפשרות הטובה ביותר במידה ואתם רוצים ליהנות מחורף שקט.

איטום גג מרוצף ללא הרמה של הריצוף

במקרה בו החלטתם לא להרים את הריצוף, הרי  ניתן להניח כי יש מספר נקודות המהוות בעיה ויש מספר שלבים אשר עליכם לעשות:

איתור מקור הנזילה: בשלב הראשון יהיה עליכם לאתר את מקור הנזילה במטרה לבצע איטום נקודתי בלי צורך להרים את הריצוף.

ניקוי: בשלב הבא חשוב ביותר לבצע פינוי וניקוי של החפצים המצויים על הגג ועשויים להפריע כמו למשל דודים או קולטים.

תיקוני רובה: בשלב הבא קבלן האיטום יבצע תיקוני רובה- הקבלן ימרח רובה בין המרצפות ויבצע איטום של החריצים בין האריחים. 

יישום חומרי האיטום: בשלב הבא הקבלן יעשה שימוש בחומרים אקריליים שונים או פוליאוריטניים תוך יישום החומר בשתי שכבות ובין שכבה לשכבה יש להמתין מספר שעות לצורך ייבוש.

איטום גג מרוצף הכולל הרמת ריצוף

איטום גג מרוצף הכולל הרמה של ריצוף נחשב לשיטת איטום יסודית ומקצועית אך נחשבת לשיטה מורכבת יותר האורכת מספר שבועות בהתאם לגודלו של הגג. ביצוע האיטום כולל מספר שלבים:

הרמת החפצים בגג: בשלב הראשון מרימים את כל מה שיש בגג תוך דאגה לניקוי הגג.

פירוק הריצוף: בשלב הבא קבלן האיטום דואג לפירוק הריצוף ושבירה של הבלטות תוך הוצאת מילו החול הקיים.

בדיקת שיפועי המרזבים: כאשר קיימים שיפועים טובים למרזב מדובר ביתרון משמעותי ביותר. עם זאת, במידה ולא זה הזמן הטוב לייצור שיפועים בצורה נוחה. כדאי לבחור במרזב כפול- מרזב אחד מצוי מתחת לריצוף ומרזב אחר חשוף על המרצפות. כתוצאה מכך המים יעברו דרך המרזב החשוף על המרצפות והשאריות אשר יחדרו את המרצפות יוכלו לצאת מהמרצף השני.

ביצוע איטום: איטום של גג מרוצף יתבצע באמצעות שימוש ביריעות ביטומניות. מדובר באחת משיטות האיטום היעילות למדי. את היריעות קבלן האיטום פורש בשתי שכבות ומדביק את היריעות לקרקע. לאחר השלב בו האיטום יושב בצורה טובה ביותר יש לבצע בדיקת הצפה במשך 72 שעות- מטרת הבדיקה היא להציף את הגג למשך מספר ימים ולבחון האם הנוזל חודר את שכבת האיטום.

השפעת הריצוף על איטום חדר האמבטיה

לצורך איטום גג מרוצף חשוב ביותר לבחור קבלני איטום מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר אשר יבטיחו את איכות האיטום בצורה הטובה ביותר. יש להתייחס למספר פרמטרים:

המלצות: חשוב ביותר לבחון המלצות עם אנשים שאתם מכירים או לקוחות קודמים. חשוב לשאול אותם האם הם נתקלו בקבלן אמין. אין כמו המלצה כנה על קבלן על מנת להיות בטוחים כי תזכו לקבלת השירות הטוב ביותר.

תכנון: אל תהססו לשאול את הקבלן מספר שאלות לגבי העבודה שלו, לגבי הדרך בה הוא יחבר לטפל באיטום הגג שלכם. באמצעות התשובה שלו ניתן לראות האם הוא מבין את שיטות האיטום השונות ורואה את שלל האלמנטים השונים הקשורים לאיטום הגג.

חומרים איכותיים: על קבלן האיטום לבצע שימוש בחומרים איכותיים לצורך ביצוע האיטום. שאלו את הקבלן האם בכוונתו לעשות שימוש בחומרים בעלי תו תקן ישראלי. חשוב מאוד לקבל אישור על איכות החומרים- איכות החומרים יעשה את ההבדל בי איטום מקצועי המחזיק לאורך זמן רב לבין איטום אשר יש לחזור על עבודת האיטום לאורך זמן רב.

בחינת בקיאות: חשוב מאוד לשאול את הקבלן שאלות אשר מוכיחות את הבקיאות שלו בחומרים השונים על מנת לבחון האם מדובר בבעל מקצוע אמין. אחת השאלות אשר אפשר לשאול אותו האם קיימים הבדלים באקלים המצריכים הליך איטום שונה.

ניסיון: טרם הזמנת קבלן איטום, חשוב מאד לקרוא כמה שיותר אודות הקבלן ולוודא שאין לו אזכורים שליליים באינטרנט. בכל הקשור לביצוע איטום, הרי הניסיון משמעותי ביותר. ככל שהקבלן ביצע עבודות איטום רבות יותר, כך הוא יהיה מקצועי יותר.

אחריות: בענף האיטום כדאי לשאול מהי תקופת האחריות. קבלן איטום אשר מהסס ולא עונה לכם על השאלה אינו קבלן איטום מקצועי אשר כדאי לעבוד עימו.

קבלני איטום מומלצים במקום אחד

מחפשים קבלנים לצורך איטום גג מרוצף? אצלנו באתר תמצאו את כל המומחים במקום אחד. הקבלנים באתר הינם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ויש ביכולתם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אם אתם מחפשים שקט נפשי בביצוע עבודת איטום, הרי המומחים באתר הינם אנשי המקצוע הטובים ביותר המקפידים לעבוד עם חומרי איטום איכותיים אשר יחזיקו מעמד לאורך זמן רב לטובת ביצוע עבודת איטום איכותית.

Call Now Button