050-999-2828

איטום חדרים רטובים

מחפשים חברת איטום שתעזור לכם לבצע איטום לחדרי הבית? אנחנו בפלומברים מתמחים בביצוע איטום חדרים רטובים, אנו עושים זאת עם החומרים האיכותיים ביותר ועם השיטות המתקדמות ביותר שמבטיחות 100% תוצאות איטום ללקוחותינו, עובדות אלו מאפשרות לנו לספק תעודת אחריות לתקופה ארוכה בסיום כל עבודת איטום שאנחנו מבצעים, כל זאת במחירים הוגנים ביחס למחירים המקובלים בשוק האיטום.

בבית קיימים חדרים רטובים כמו חדרי הרחצה, חדרי השירותים וחללים אחרים בהם נעשה שימוש במים. השימוש בחללים הרטובים מייצר במשך הזמן לחות ורטיבות ועל כן יש למצוא פתרונות עמידים ואיכותיים במטרה להבטיח את איכות האיטום.

איטום איכותי הנעשה בצורה טובה נחשב מכריע לתקינות החללים השונים ולכן יש לבחור את חברת האיטום הטובה ביותר.

צריכים שירותי איטום חדרים רטובים? הגעתם לחברה המובילה בתחום האיטום!
איטום בשיטות המתקדמות ביותר שקיימות בשוק✅
אנו מתחייבים בכתב ל100% הצלחה✅
שימוש בציוד ובחומרים האיכותיים ביותר✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לאטום חדרים רטובים

איטום חדרים רטובים
איטום חדרים רטובים

מהו איטום חדרים רטובים

איטום חדרים רטובים נחשב לפעולה מורכבת ביותר המבוצעת על ידי קבלני איטום מהמעלה הראשונה על מנת להבטיח את איכות העבודה. איטום אשר מבוצע כהלכה אחראי על איכות המגורים בצורה טובה ועמידות המבנה לתקופה ארוכה. בהשוואה לחדרים אחרים בבית, חדרים רטובים מהווים אתגר לא פשוט עבור קבלני האיטום בשל הלחות והרטיבות לאורך זמן רב, דבר אשר מצריך מהם לבחור פתרונות איכותיים ויצירתיים לטובת איטום מושלם.

בשנים האחרונות ניתן לראות התפתחות משמעותית בתחום תעשיית הבנייה ולראייה ניתן לראות חומרי איטום חזקים המבטיחים איטום איכותי תוך התאמה לחומרים השונים והקפדה על עבודה איכותית.

איך לבחור חומרי איטום

ישנם מספר חללים בבית המוגדרים כחללים רטובים לצד האמבטיה והמטבח כמו למשל חדר אשר שופץ והוסב לחדר מלאכה וכולל בין היתר שימוש במים זורמים. הבחירה בחומרי האיטום לצרוך איטום חדרים רטובים  צריכה להיות בחירה מושכלת המצריכה ידע והבנה בתחום וישנם מספר פרמטרים אשר יש להביא בחשבון טרם הבחירה:

מיקום החדר: יש לבחון היטב את מיקום החדר על מנת לבחור את חומרי האיטום האיכותיים ביותר.

הוראות שימוש מדויקות: רגע אחרי בחירת חומר האיטום על קבלני האיטום לקרוא היטב את ההוראות ההכנה ולהקפיד לעקוב אחר ההוראות על מנת להבטיח את איכות האיטום תוך הקפדה על עובי השכבה, זמן הייבוש ונקודות מריחה נוספות של חומרי איטום.

ללא פשרות: כאשר זה נוגע לבחירת חומרי איטום, הרי אין מקום לפשרות וחשוב ביותר לבחור את חומר האיטום הטוב ביותר. קיצור תהליכים עשוי להוביל לאיטום לא מספיק איכותי ואף גרימת נזק. לעומת זאת, בחירה בחומרי איטום ברמה הגבוהה תוביל לתוצאה הרצויה.

טכנולוגיית ייצור: קבלני איטום יקפידו על בחירת חומר איטום הכולל את טכנולוגית הייצור המתקדמת ביותר.

עמידה בתקנים: קבלנים יקפידו על בחירת חומרי איטום אשר עומדים בתקנים הישראליים, האירופאים והאמריקאים.

התאמת חומרי איטום לחדרים רטובים לסוג התשתית

לצורך איטום חדרים רטובים יש לבצע התאמה של חומרי האיטום בהתאם לסוג התשתיות. קבלני איטום בעלי ניסיון וידע רב בתחום האיטום ידעו לבצע את העבודה בצורה הטובה והמעמיקה ביותר תוך בחירת החומרים הטובים ביותר.

על הקבלנים לזהות את תשתית סוג הקיר אשר אינה דומה מחדר רטוב אחד לחדר רטוב אחר בהתאם לתכנון של המבנה. זיהוי סוג התשתית בחדרים הרטובים יאפשר לבצע את ההכנות הדרושות לאיטום בהצלחה רבה. ישנם מפרטים בהם כתוב על ביצוע שכבת איטום צמנטי על תשתית הבטון רגע לפני הנחת הצנרת.

השפעת הריצוף על איטום חדר האמבטיה

איטום חדרים רטובים כולל מספר שלבים:

ניקיון יסודי: בשלב הראשון חשוב ביותר להקפיד על ניקיון יסודי הכולל ניקיון של שאריות אבק, לכלוך וטיח. אין מספיק לעבור על המקום עם מטאטא אלא להקפיד על ניקיון יסודי לאורך כל הדרך באמצעות שימוש בכלים מתקדמים כמו פטיש או אזמל ומברשת – כלים אשר נועדו לנקות את השטח בצורה הטובה ביותר.

יצירת סף הפרדה מבטון אל החדר הרטוב: בשלב הבא חשוב ביותר לבצע יצירת הפרדה מבטון בפתח של הכניסה לחדר הרטוב. על סף ההפרדה להיות נמוך ב3 ס"מ מתחת לגובה של הריצוף העתידי. אותו סף נועד לצורך יצירת מחסום למניעה של רטיבת מתחת לריצוף בשאר המקומות בבית.

ביצוע תיקוני בטון: בשלב הבא יש להקדיש לביצוע תיקוני בטון בכל המקומות לרבות עיגון בנקודות הכניסה של הצנרת על מנת לא לאפשר תזוזה של הצנרת. את עיגון בצנרת מבצעים באמצעות שימוש בתערובת צמנטית המבטיחה איטום ברמה גבוהה.

החלקה של כל המשטחים: בשלב הבא יש לדאוג להחלקה של כל המשטחים המיועדים לקבלת חומרי האיטום כולל הקירות וכמו כן האמבטיה, והמקלחון.

ביצוע שכבת הרבצה צימנטית: מדובר בשכבה של מלט וחול הכוללת דבק המאפשרת את ביצוע האיטום.

יציקה של רולקות בטון: בשלב הבא יש לבצע יציקה של רולקות בטון בכל החיבורים של הרצפה והקירות.

ביצוע אשפרה לאחר מספר ימים: כמה ימים לאחר סיום עבודת האיטום יש להמתין ולבצע אשפרה- בדיקה של הרטבה אשר משמעותה לבחון את עמידות האיטום ולראות האם יש צורך בשכבת איטום נוספת.

איך לבחור קבלני איטום

לצורך ביצוע איטום חדרים רטובים חשוב ביותר לא להתפשר אלא לבחור את החברה האיכותית ביותר. מכאן ישנם מספר פרמטרים אשר יש להביא בחשבון:

מקצועיות: בחירת הקבלנים צריכה להתבסס על מקצועיות וחשוב לבחון האם מדובר באנשי מקצוע אשר יש ביכולתם לבחור את חומרי האיטום המתאימים.

ניסיון: קבלני איטום מנוסים יהיו עם היד על הדופק בכל הקשור לתחום האיטום וידעו לבצע את העבודה בהתאם לשנות הניסיון שלהם.

אחריות: קבלני איטום מקצועיים יעניקו אחריות על ביצוע האיטום על מנת שיהיה לכם אל מי לפנות במידת הצורך.

המלצות: בבואכם לבחור קבלני איטום קיימת חשיבות רבה לבקש המלצות מטעם לקוחות קודמים של החברה. לקוחות קודמים יוכלו לספר לכם על הצלחת האיטום ועל החומרים השונים בהם החברה בחרה לעשות שימוש.

כל המומחים במקום אחד

מחפשים קבלני איטום לצורך איטום חדרים רטובים? באתר המוביל בתחום תמצאו את מיטב הקבלנים המקצועיים אשר יעניקו לכם את השירות המתקדם והטוב ביותר בפריסה ארצית ובמחירים המשתלמים ביותר. צוות הקבלנים עומד לשירותכם בכל זמן על מנת לבצע את עבודת האיטום ברמה הגבוהה ביותר.

Call Now Button