050-999-2828

פתיחת סתימה באסלה

יש לכם סתימה באסלה? אתם בוודאי צריכים שירותי פתיחת סתימה באסלה ע"י חברה מקצועית בתחום! אנחנו בפלומברים נוכל לשלוח אליכם אינסטלטור לפתיחת הסתימה באסלה במהירות ובמקצועיות, אנו עושים זאת כבר עשרות שנים עם הציוד המקיף והאיכותי ביותר לפתרון הבעיה.

במרבית המקרים סתימה באסלה נגרמת כתוצאה מזריקה של תחבושת היגיינית או גושים של לכלוך או שיער אשר גורמים לסתימה בצנרת או בפתח הניקוז. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, הרי גם ילדים קטנים עשויים לזרוק חפצים לאסלה ולגרום לסתימה. מכאן, חשוב ביותר להזעיק איש מקצוע כמו אינסטלטור על מנת לפתוח את האסלה באמצעות מכשור מתקדם העומד לרשותו.  אין ספק כי סתימה באסלה עשויה להיות סיוט לא נורמלי עבור רבים ולכן חשוב ביותר לא להיות שאננים ולדאוג לטיפול מקיף בהקדם האפשרי וכמובן להקפיד לא לזרוק דברים לאסלה.

פתיחת סתימה באסלה על ידי מומחים!
פתיחת כל סוגי הסתימות באסלה מעכשיו-לעכשיו✅
אנו מתחייבים ל100% הצלחה✅
אנו משתמשים בציוד המקיף והמקצועי ביותר✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לפתוח את הסתימה באסלה

פתיחת סתימה באסלה
פתיחת סתימה באסלה

איך לפתוח את הסתימה בשירותים בצורה עצמאית

רגע לפני שאתם מזעיקים איש מקצוע כדוגמת אינסטלטור אפשר לנסות ולפתוח את הסתימה בכוחות עצמכם, זאת בהנחה והסתימה פשוטה לפתיחה. באמצעות שימוש בפומפה ניתן לפתוח את הסתימה. כדאי לנסות ולהחדיר את הפומפה דרך המים אשר עוטפים את פתח הניקוז של האסלה ולוחצים חזק על מנת לדחוף את האוויר בפנים.

אותו אוויר אשר נדחף מבפנים מגיע אל הפתח העליון של הצנרת בשל יצירת ואקום אשר נוצר על ידי הגומייה של הפומפה וכתוצאה מכך קיימת אפשרות להזרים אוויר. אמנם אין מדובר על פתרו לטווח ארוך אך בהחלט ניתן לראות כי מדובר על פתרון לטווח קצר רגע לפני שאתם מזעיקים איש מקצוע.

שימוש בחומרים כימיים לצורך פתיחה של סתימה

עוד דבר אשר ניתן לעשות הוא לעשות שימוש בחומרים כימיים לצורך פתיחה של סתימה בשירותים. שימו לב, במידה והפומפה אינה עובדת ניתן לעשות שימוש בחומרים כימיים לצורך הפתיחה של הסתימה.  כדאי לדעת כי החומרים הללו עשויים להיות מסוכנים לבריאות ואף עשויים לגרום לכוויות בעור ולכן כדאי לעבוד עם החומרים בזהירות רבה. ההמלצה היא לא לעשות שימוש בחומרים בסביבה של ילדים קטנים ולדאוג לאחסן את החומרים במקומות רחוקים.

מחיר של פתיחת סתימה באסלה

אם החלטתם להזמין אינסטלטור לצורך פתיחת סתימה באסלה, הרי חשוב מאוד לערוך עמו שיחה מקדימה על מנת לדעת כמה זה יעלה לכם. כדאי לדעת כי אם תבחרו להזעיק אינסטלטור המחיר אשר תדרשו לשלם יהיה בסביבות 300 ש"ח עבור הטיפול. עם זאת, כאשר מדובר על קריאה בשעות הלילה, יהיה עליכם להבין כי מדובר בשעות חריגות והמחיר יהיה בהתאם.

ביובית לצורך פתיחה של סתימה בכיור

ישנם מקרים בהם הפתיחה של הסתימה בכיור אינה פשוטה כל כך ובמקרים מהסוג הזה חשוב ביותר להיעזר בביובית. במקרים בהם הסתימה קשה ומורכבת,  האינסטלטור יצטרך לחדור למעמקים של הביוב ולשחרר את הסתימה. אם הוא לא יצליח במשימה, הרי באמצעות ביובית ניתן לשחרר את הסתימה בצורה הטובה ביותר- מדובר במשאית אשר כוללת צינור המשחרר מים בלחץ גבוה ואחראי על שחרור הסתימה.

איך אפשר להימנע ממצב של סתימות בשירותים

אם שאלתם את עצמכם כיצד ניתן להימנע ממצב של סתימה באסלה, הרי חשוב ביותר להקפיד ולא לזרוק לאסלה חפצים שונים או תחבושות וגם נייר טואלט. אותם מוצרים יש להקפיד ולזרוק לפח ולא לאסלה. באמצעות זריקת המוצרים השונים לפח ניתן להימנע מסיטואציה של סתימה בביוב. ככל שתקפידו על ההוראות, כך תמנעו מצב של סתימה באסלה.

ביצוע שטיפת קווי ביוב בלחץ מים

במידה והסתימה באסלה חוזרת על עצמה מדי פעם ואתם נאלצים לקרוא לשירות של אינסטלטור, ההמלצה היא  להזעיק אינסטלטור אשר יבצע פעולה הכוללת שטיפה של קווי ביוב בלחץ מים – מדובר בפעולה אשר תפתור עבורכם את רוב התקלות.

פתיחה של הסתימה באמצעות ספירלה חשמלית

כאשר מדובר על תקלה מורכבת יותר, הרי חשוב ביותר להזמין אינסטלטור אשר יש ביכולתו לעשות שימוש בספירלה חשמלית לצורך פתיחה של הסתימה. במרבית המקרים ייתכן ותעשו שימוש בפומפה לצורך פתיחת הסתימה , אך ייתכן והסתימה תחזור על עצמה. לעומת זאת, אינסטלטור מומחה יעשה שימוש בספירלה חשמלית- מדובר במכשיר חשמלי הכולל כבל עם קרס לצורך תפיסת הלכלוך. את הכבל מחדירים לקו הביוב דרך הפתח של האסלה והוא מסתובב ומנקה את הלכלוך.

שימו לב, כאשר אינסטלטור מומחה מבצע את העבודה, הרי לא ייגרם כל נזק, זאת בשל האבחון אותו הוא יבצע טרם תחילת העבודה והאם הוא יגלה כי הצנרת ישנה, הרי הוא ימליץ על שיטות שונות לפתיחה של הסתימה.

שימוש במצלמה תרמית לצורך פתיחה של הסתימה

שימו לב, לעתים יש מצב ובו השורשים בצנרת עשויים להיסדק ובמקרה הזה יש צורך לבצע חפירה. טרם ביצוע החפירה, כיום ישנם אמצעים מתקדמים יותר כמו שימוש במצלמה טרמית הכולל בין היתר אפשרות לדעת את מיקום הסתימה ועומקה של הסתימה.

מומחים בעל פתרונות מהירים

במידה ואתם מחפשים אינסטלטור מומחה, הרי הגעתם למקום הנכון. אצלנו תמצאו מגוון רחב של אנשי מקצוע אשר יספקו לכם את הפתרונות האיכותיים ביותר לביצוע עבודה בצורה הטובה ביותר והמהירה. כאשר מדובר על סתימה בשירותים, חשוב מאד לבחור בעל מקצוע אשר יבצע את העבודה בצורה טובה וגם צורה  מהירה על מנת לחזור לשגרת החיים כמה שיותר מהר.

שירות אמין לצד שירות מקצועי

במידה ואתם זקוקים לשירותי אינסטלציה, הרי קיימת חשיבות רבה לבחור את בעל המקצוע אשר יספק לכם שירות מקצועי ואמין. אצלנו תמצאו את בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

אחריות על ביצוע העבודה

האינסטלטור סיים את התיקון? עליו להעניק לכם אחריות על ביצוע העבודה. אינסטלטור מקצועי לא יהסס להעניק לכם אחריות על מנת שתהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות בכל זמן נתון.  אחריות על ביצוע העבודה מאפשרת לכם לדעת כי יש מי שיטפל לכם בסתימה באמצעות הכלים המתקדמים ביותר.

Call Now Button