050-999-2828

פתיחת סתימה בביוב

הביוב נסתם לכם? אנחנו בפלומברים מספקים שירותי פתיחת סתימה בביוב במהירות ובמקצועיות. אנו בפלומברים מגיעים ללקוחותינו מעכשיו-לעכשיו (במידת הצורך) ופותרים את הבעיה מהשורש במחיר הוגן, עם שירות אדיב ומקצועי, וכמובן עם תעודת אחריות בכתב בסיום כל פעולת אינסטלציה שאנו מבצעים.

מערכת הביוב נחשבת למערכת בה עושים שימוש לעתים קרובות – מערכת הביוב נחשבת מערכת אמינה אך כמו כל מערכת אחרת מערכת הביוב נמצאת בעומסים רבים והדבר עשוי להוביל לסתימות. במידה ויש לכם סתימה במערכת הביוב, הרי חשוב ביותר לקרוא לאיש מקצוע בתחום על מנת לפתוח את הסתימה בצורה הטובה ביותר באמצעות כלים ייעודים לפתיחת סתימה בביוב.

פתיחת סתימה בביוב על ידי מומחים!
פתיחת כל סוגי הסתימות בביוב מעכשיו-לעכשיו✅
אנו מתחייבים ל100% הצלחה✅
אנו משתמשים בציוד המקיף והמקצועי ביותר✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לפתוח את הסתימה בביוב

פתיחת סתימה בביוב
פתיחת סתימה בביוב

כיצד אינסטלטור מאתר את התקלה

כדאי לדעת כי הביוב מורכב ממספר חלקים ועל אינסטלטור לבחון את מערכת הביוב על מנת לאתר את התקלה. קיימים מקרים בהם הסתימה פשוטה ואילו קיימים מקרים בהם הסתימה מורכבת בהם הסתימה מתרחשת בקו הביוב של בניין משותף. סתימה של ביוב המתרחשת בצינורות הראשיים מצריכה מעורבות של איש מקצוע אשר לרשותו עומדים הכלים המתקדמים ביותר לפתיחת הסתימה.

סוגים שונים של סתימות בביוב

מערכת הביוב תפקידה הוא להזרים את המים המלוכלכים היוצאים מהכיור, האסלה והאמבטיה אל אתרי טיהור. בשל התפקיד המורכב המערכת עשויה לסבול מסתימות שונות כתוצאה מהשלכת נייר טואלט , מגבונים או תחבושות לאסלה. עוד נציין כי המערכת עשויה להיסתם גם כתוצאה משורשים של עצים אשר לוחצים על הצינורות הפנימיים. לצורך פתיחת הסתימה חשוב מאד לאתר את מקור הסתימה על מנת לדעת באילו כלים לעשות שימוש. לעתים ניתן לפתוח את הסתימה באופן עצמאי ולעתים יש לפתוח את הסתימה באמצעות איש מקצוע מומחה בתחום אשר ברשותו הכלים המתאימים.

לשאלה מתי נפנה לאיש מקצוע, התשובה היא במקרה בו אינכם מצליחים לפתוח את הסתימה בכוחות עצמכם באמצעות כלים שונים כמו פומפה והדבר מחייב פנייה לאנשי מקצוע לטובת טיפול מורכב. כאשר מדובר במקרה של סתימה חוזרת, יש לקרוא לאנשי מקצוע ולא לנסות להתמודד עם הסתימה בכוחות עצמכם.

פתיחת סתימה בביוב באופן עצמאי

ישנן סתימות בביוב אשר ניתן לנסות ולפתוח בכוחות עצמכם. שימו לב, אם אתם לא בטוחים ביכולת שלכם לפתוח את הסתימה, הרי קראו לאיש מקצוע על מנת לא לגרום נזקים. אחת הסתימות הנפוצות ביותר מתרחשת בין הבור של הביוב ובין מכונות הסביבה והמקלחת. על מנת לפתוח את הסתימה באופן עצמאי ניתן לנסות ולעשות שימוש בתכשירים נוזליים אשר ממיסים את החומרים הגורמים להיווצרות הסתימה.

מה עוד אפשר לעשות? אפשר לעשות גם שימוש בקפיץ ארוך באורך של 5-10 מטרים אשר ניתן להשחיל אותו לצינור ולסובב אותו עד לפתיחה. ישנם מקרים כאשר הבעיה תיפתר ולצורך כך חשוב ביותר לעשות שימוש בתכשירים המיועדים לפתיחת סתימה בלבד.

פתיחת סתימה באמצעות ביובית

כאשר מדובר על סתימה מורכבת, הרי הפתרון הטוב ביותר הוא ביובית. מדובר בכלי אפקטיבי המאפשר לטפל בתקלות המתרחשות בביוב ויכול לפתוח מגוון סתימות בין אם מדובר בבית פרטי או בין אם מדובר בבית משותף. מדובר בכלי אשר נועד לפתוח סתימות בביוב באמצעות אמצעים שונים כמו למשל צינור בלחץ מים גבוה ועד משאבות ביוב וכלים מתקדמים אשר באמצעותם ניתן לצלם את הצינורות. מדובר בכלים איכותיים אשר יפתחו את הסתימה בצורה הטובה ביותר.

במידה ויש לכם סתימה בביוב, ההמלצה היא לא להיכנס ללחץ אלא לקרוא לאיש מקצוע בתחום. אין ספק כי סתימה ביוב עשויה להלחיץ רבים, בייחוד כאשר מדובר על הצפה בביוב, אך ניסיון לפתוח את הסתימה באופן עצמאי עשוי להוביל לטעויות רבות.

חיפוש קבלן אינסטלציה במקום המגורים שלכם

כאשר מבחינים בסתימה ביוב יש לקרוא לאיש מקצוע הקרוב לאזור המגורים שלכם. אם אתם גרים בתל אביב, הרי כדאי לכם להזמין אינסטלטור במרכז ולא באזור רחוק מבחינה גיאוגרפית. שימו לב, ככל שהמרחק יהיה גדול יותר, כך תשלמו יותר. מכאן, אם אתם מתגוררים בתל אביב, לא כדאי לכם להזמין ביובית מירושלים כי תאלצו להמתין זמן רב עד להגעת השירות.

פתיחת סתימה בביוב מחיר

רגע לפני הזמנת אינסטלטור לצורך פתיחת סתימה בביוב, ההמלצה היא לבצע סקר מקיף על מנת לבחון את המחירים. בדומה לכל שירות, גם כאן ישנם טווחי מחירים ולכן חשוב מאד לקבל מספר הצעות ולבחור את ההצעה הטובה ביותר. כדאי לשים לב, לא ההצעה הזולה היא ההצעה הטובה ביותר. כדאי לבדוק מה כוללת ההצעה- האם מדובר בפתיחת סתימות עם ביובית או מדובר בפתיחת סתימות באמצעות כלים אחרים? יתרה מכך, האם מדובר בפתרון זמני או בפתרון בזמן ארוך?

מדובר בשאלות חשובות ביותר אשר צריך לתת עליהן את הדעת כדי שתוכלו לדעת על מה אתם משלמים. כך לדוגמה אם מדובר בשורשים אשר חדרו למערכת הביוב וגרמו לסתימה, הרי המחיר מתחיל מ-600 ש"ח, ואילו הסרת שורשים ושטיפת קו הביוב מתחילה מ1200 שח אך יהיה מדובר בפעולה משתלמת לטווח הארוך.

מניעת סתימה בביוב

סתימה בביוב יכולה להיגרם כתוצאה מהשלכה של מגבונים המושלכים לאסלה והתוצאה היא הצטברות של שומנים בתאי הביוב העשויים להוביל לסתימה.סתימה אשר מורכבת מהצטברות של שומנים רבים  ניתן לפתוח באמצעות ביובית , אך ההמלצה היא להימנע מזריקה של מגבונים לאסלה.

Call Now Button