050-999-2828

פתיחת סתימה בכיור

המים בכיור זורמים לאט? הגעתם למצב בו המים בכיור לא זורמים בכלל? אתם בוודאי צריכים שירותי פתיחת סתימה בכיור. אנחנו בפלומברים מספקים שירותי פתיחת סתימות בכל רחבי הארץ, אנו מתמחים בפתיחת כל סוגי הסתימות ביעילות, במקצועיות ועם הציוד האיכותי ביותר, אנו עושים זאת כבר מספר רב של שנים ובפריסה ארצית תוך התחייבות ל100% הצלחה.

אם אתם מבשלים במטבח והבחנתם בסתימה בכיור, הרי הדבר מחייב טיפול של אינסטלטור מקצועי. במצב בו יש סתימה בכיור המטבח הרי מדובר בסיטואציה מביכה למדי אשר אינה מאפשרת לנו להמשיך בשגרה ומחייבת טיפול על ידי אינסטלטור אשר יכלול פתיחת סתימה בכיור המטבח. הכיור מיועד להכנת אוכל ושטיפת כלים ובמצב של סתימה, קיים קושי להמשיך בפעולות הנ"ל. לפתע המים מתמלאים ולא נחשבים סטריליים במיוחד ולכן חשוב מאוד לטפל בבעיה ולא לדחות. דחייה של טיפול בסתימה בכיור עשויה להוביל לבעיות רציניות בצנרת אשר יגרמו לכם לשלם כסף רב עבור התיקון.

פתיחת סתימה בכיור על ידי מומחים!
פתיחת כל סוגי הסתימות בכיור מעכשיו-לעכשיו✅
אנו מתחייבים ל100% הצלחה✅
אנו משתמשים בציוד המקיף והמקצועי ביותר✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לפתוח את הסתימה בכיור

פתיחת סתימה בכיור
פתיחת סתימה בכיור

סיבות להיווצרות סתימה בכיור המטבח

חשוב ביותר להבין את מקור הסתימה בכיור המטבח וכך ייתכן ויהיה ניתן להימנע ממצבים דומים.

צנרת ישנה: ישנם מקרים בהם הסתימה עשויה לנבוע מצנרת ישנה ואז חשוב ביותר להחליף את הצנרת על מנת להימנע מבעיות שונות. במקרה בו מדובר בבניין ישן, ייתכן והצנרת ישנה ובה ישנם כל מיני לכלוכים ולכן חשוב מאוד לדאוג לטיפול של הצנרת על מנת למנוע מצב של סתימה בכיור.

שאריות מזון: ישנם מקרים בהם הסתימה נובעת כתוצאה משאריות של מזון בכיור המטבח או שומן אשר לא מאפשרים מעבר של המים בצנרת. על מנת למנוע מצב מסוג זה ההמלצה היא לעשות שימוש במסננת מתאימה לגודל הפתח של הכיור. נוסף על כך, חשוב ביותר להקפיד על השלכת האשפה בצורה מסודרת ולא לרוקן את האשפה לכיור על מנת למנוע מצב של סתימה.

ישנם מקרים בהם הסתימה בכיור מופיעה דווקא בשעה בה נמצאים אצלנו אנשים ומדובר בשעה לא נוחה לטיפול בסתימה. הדבר החשוב ביותר הוא לנסות ולהימנע ממצב של סתימה באמצעות הקפדה על הימנעות מהורדת מאכלים  שונים אשר יגרמו לסתימה אשר תוביל למצב בו לא יהיה ניתן לעשות שימוש בכיור. את השומנים המצטברים במחבתות חשוב ביותר לא להשליך לכיור אלא לאשפה בלבד. כאשר יש הצטברות משמעותית של כלים, הרי חשוב מאוד לטפל בכלים בהדרגה.

פתיחת סתימה בכיור המטבח עשו זאת בעצמכם

במידה ומתרחשת סתימה בכיור, הרי פתיחת סתימה בכיור המטבח מצריכה כלים שונים לצורך פתיחת הסתימה. כיום ישנם מספר כלים אשר אתם יכולים לעשות בהם שימוש על מנת למנוע את הסתימה:

פומפה: מדובר באחד הכלים הפופולריים ביותר לפתיחת הסתימה אשר כל אחד יכול להחזיק בבית הפרטי שלו לצורך פתיחת סתימה במטבח. מדובר בכלי אשר מטרתו לייצור ואקום בין הסתימה ובין גוף הכלי באמצעות הפעלת לחץ  על הסתימה על מנת להוביל לפתיחתה. אין מדובר על כלי מורכב וניתן לעשות בו שימוש אבל יש לדעת כי מדובר על כלי הדורש הפעלת כוח.

פתיחה של הסיפון: שיטה נוספת המיועדת לפתיחת סתימות בכיור המטבח היא פתיחה של הסיפון- מדובר בחלק אשר מוברג מתחת לכיור וישנם מקרים רבים בהם הסתימה מתרחשת דווקא בחלק הזה. על מנת לשחרר את הסתימה יש לבצע הברגה של הסיפון החוצה ולאחר מכן להציב דלי ולתת למים לזרום תוך הקפדה על ניקיון הלכלוך אשר הצטבר באמצעות סכין.

חומר המיועד לפתיחת סתימות: עוד דבר נוסף, קיימת אפשרות להחזיק חומר המיועד לפתיחת סתימות. כיום ניתן למצוא מספר רב של חומרים  ויש לנהוג במשנה זהירות כאשר בוחרים לעשות שימוש בחומרים השונים.  בסופו של דבר, מדובר בחומרים המיועדים לפתיחת סתימה במקרים בהם השיטות האחרות אינן מיועדות לפתיחת הסתימה.

יתרונות של הזמנת אינסטלטור

ניסיתם לפתוח את הסתימה בכוחות עצמכם ללא הצלחה? חשוב ביותר לקרוא לאינסטלטור מומחה בתחום לצורך פתיחת סתימה בכיור המטבח. ההמלצה היא לא לדחות את הטיפול בסתימה כמה שיותר מאוחר אלא לטפל בסתימה בהקדם האפשרי ובכך למנוע נזק משמעותי יותר אשר יגרום להוציא כסף רב על תיקון הסתימה. אינסטלטור מקצועי יגיע עם כל הכלים הדרושים לפתיחת הסתימה בצורה הטובה ביותר.

יתרונות של אינסטלטור מקצועי

פתיחת סתימה בכיור המטבח מחייבת הזמנת אינסטלטור מקצועי. על מנת לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר חשוב מאוד להקפיד על מספר פרמטרים. בחירת אינסטלטור מקצועי תאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים.

מהירות: במקרה של סתימה בכיור המטבח, חשוב מאוד להזעיק אינסטלטור מומחה ולא לדחות את הזמנתו. מדובר במקרה בו אם תדחו את ההזמנה שלו, אתם עשויים לשלם על כך ביוקר. בין אם תהיו זקוקים לאינסטלטור בשעות היום או בשעות הלילה, הוא יעמוד לשירותכם בכל זמן נתון ויסייע לכם בפתיחת הסתימה. אם יש לכם סתימה בכיור באמצע הלילה, הוא לא יהסס להגיע אליכם.

אמינות: בחירת אינסטלטור אמין אשר סומן על ידי לקוחות קודמים כבעל מקצוע אמין תאפשר לכם לסמוך על השירות שלו ולדעת כי מדובר בבעל מקצוע המעניק שירות איכותי. שירות בפריסה ארצית: אינסטלטור מקצועי ובעל רזומה עשיר יעניק לכם שירות בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ, בין אם מדובר בתל אביב או בין אם מדובר בירושלים. לא משנה מהו מקום המגורים שלכם, תהיה לכם אפשרות לקבל שירות בכל שעה.

תמחור הוגן: אינסטלטור מקצועי והגון יציע לכם מחיר הוגן עבור השירות ויעבוד עם מחירון מסודר וכך תוכלו להיות בטוחים כי תזכו לקבלת השירות הטוב ביותר

כל המומחים באתר אחד

מחפשים אינסטלטור לצורך פתיחת סתימה בכיור המטבח? אצלנו תמצאו את המומחים הטובים ביותר בתחום אשר להם רזומה עשיר וכלים מתקדמים לפתיחת סתימה בכיור. כאשר מדובר על סתימה בכיור אשר עשויה לשבש  את אורח החיים שלכם, חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולהזמין את אנשי המקצוע הטובים ביותר. באתר תמצאו את המקצוענים ביותר בתחום אשר זכו לקבלת מחמאות מטעם לקוחות קודמים.

Call Now Button