050-999-2828

פתיחת סתימה בצנרת

הצנרת שלכם סתומה? אנו בפלומברים מספקים שירותי פתיחת סתימה בצנרת מעכשיו לעכשיו [במידת הצורך]. אנו מגיעים אל לקוחותינו מהר, מספקים להם שירות אדיב ומקצועי, פותרים להם את הבעיה (עם אחריות כמובן) וכל זה במחיר משתלם ביחס למחירי השוק. בגלל השירות יוצא הדופן שלנו אנו זוכים להמלצות רבות ברחבי הרשת, ניתן למצוא אותן בקלות.

צנרת סתומה נחשבת לבעיה מרכזית בבתים ולכן חשוב ביותר לדאוג לתחזוקה של הצנרת במטרה למנוע היווצרות של סתימות. בעיות בצנרת עשויות להוביל לדליפות, נזילות מים וכן פיצוץ בצנרת.

פתיחת סתימה בצנרת על ידי מומחים!
פתיחת כל סוגי הסתימות בצנרת מעכשיו-לעכשיו✅
אנו מתחייבים ל100% הצלחה✅
אנו משתמשים בציוד המקיף והמקצועי ביותר✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לפתוח את הסתימה בצנרת

פתיחת סתימה בצנרת
פתיחת סתימה בצנרת

חומרים לצורך פתיחת הסתימה

אם יש לכם סתימה בצנרת, ההמלצה היא לקרוא לאינסטלטור מקצועי ולא לעשות שימוש בחומרים כימיים אשר עשויים לגרום נזק רב. במקרה של שימוש בחומרים שאינם מתאימים, הדבר עשוי להוביל לנזק קשה יותר. הצנרת נחשבת לתשתית מרכזית בבית ומהווה את הבסיס עליו ניתן לאפשר פעילות תקינה במסגרת חיי היום יום.

במצב בו עושים שימוש תדיר בצנרת, עשויה להיות סתימה אשר יש לטפל בה במהירות האפשרית. ישנם מקרים בהם מדובר על מורכבות כמו למשל במקרה של סתימות בטון או סתימות שורשים, מה שמחייב לעשות שימוש בציוד מתקדם במטרה למנוע נזקים ולמנוע הרס מיותר.

הסיבות לסתימות בצנרת

ישנן סיבות שונות הגורמות לסתימה בצנרת ובין היתר השלכה של פסולת או חדירה של עשבים אל תוך הצנרת, מה שגורם להיווצרות של סתימה. השלכת מגבונים למשל לאסלה, עשויה לפגוע בצנרת ולגרום לסתימה ולכן מומלץ להימנע מכך.

כאשר אתם מגלים סתימה בצנרת, ההמלצה היא לקרוא לאינסטלטור מקצועי לצורך טיפול בסתימות, זאת במטרה לא לגרום עוגמת נפש לבעלי הדירה וגם לבעלי הדירות הסמוכות. במקרה בו תבחרו לא לטפל בסתימה בהקדם האפשרי, הרי עשוי להיגרם נזק משמעותי ביותר ועשויים כמובן להיווצר ריחות רעים. ברוב המקרים פתיחה של סתימה בצנרת מתבצעת באמצעות מכשיר המשחרר לחץ רב אשר מפלס את הדרך בצנרת ומפרק את גורם הסתימה. במידה והסתימה לא השתחררה ניתן לעשות שימוש במכשיר בשם ספירלה וכלים נוספים לצורך שחרור הסתימה. ישנם מקרים בהם הסתימה חמורה ולכן יש לפרק את החלק בצינור האחראי על הסתימה.

פתיחת סתימה בעצמכם

כאשר עולה החשד להיווצרות של סתימה בצנרת, כדאי לא לדחות את הקריאה לאיש מקצוע בתחום ולא לנסות לטפל בסתימה בכוחות עצמכם כי ייתכן ותגרמו נזק משמעותי יותר מתועלת. אמנם כיום ניתן למצוא חומרים שונים הניתנים לרכישה בחנויות, אך רק איש מקצוע מומחה ידע להעניק לכם אבחון מקיף על מנת לטפל בבעיה באמצעות מכשור מתקדם.

פתיחת סתימה בצנרת ישנה

במידה ומדובר על מקרים מורכבים יותר כמו פתיחת סתימה בצנרת ישנה, קיימת חשיבות רבה לקרוא לאינסטלטור מומחה בתחום על מנת לטפל בסתימה בהקדם האפשרי.  אם יש לכם צנרת ישנה ואתם מגלים סתימה, לא כדאי לטפל בצנרת בכוחות עצמכם- לכם אין את הכלים הדרושים לביצוע פתיחת הסתימה אלא רק לאיש מקצוע בעל רקע והבנה בתחום. במסגרת עבודתו האינסלטור יאתר את מקור הסתימה ורק לאחר מכן יבחר את הכלים המתאימים ביותר לשימוש.

פתיחת סתימה בצנרת באמצעות ביובית

במקרים בהם מדובר על סתימה בצנרת הנחשבת מורכבת במיוחד, ניתן לפתוח את הסתימה באמצעות ביובית- ניתן להיעזר בביובית לצורך שטיפה של הסתימה באמצעות זרם חזק של מים אשר יפתח את הסתימה בצנרת של הבית. רק אינסטלטור מיומן ובעל ידע רב בתחום ידע כיצד לעשות שימוש בכלים המתקדמים העומדים לרשותו.

כלים לצורך פתיחה של סתימה בצנרת

קודם לכן, הזכרנו כלי בשם ספירלה אשר אינסטלטור מקצועי עושה בו שימוש לצורך פתיחת הסתימה- באמצעות ספירלה חשמלית הוא אחראי על  ניקוי הצנרת מהיסוד בצורה יסודית ביותר. מדובר בכלי המסתובב במהירות רבה ובעל ראש מיוחד לפתיחה של סתימות. לאחר הטיפול בצנרת תוך שימוש בספירלה האינסטלטור מבצע שטיפה של הצנרת באמצעות מים.

אינסטלטור 24 שעות ביממה לכל סוגי הסתימות

אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע למצב בו הוא נאלץ לקרוא לאיש מקצוע בשעות הלילה, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. לעתים יש סתימה בצנרת המחייבת לקרוא לבעל מקצוע מיומן בתחום.

ישנם מקרים בהם יש סתימה בצנרת בשעת לילה מאוחרת ואז יש צורך לקרוא לאיש מקצוע. הדבר נפוץ במיוחד בבית קפה ומסעדות. מקומות הפועלים בשעות הלילה המאוחרות וזקוקים לשירות מקצועי הפועל 24 שעות ביממה. אינסטלטור הפועל 24 שעות ביממה יהיה זמין לקריאה של בעלי המסעדות או בעלי בתי הקפה וישמח לעמוד לרשותם בכל זמן נתון, בין אם מדובר בשעות הבוקר או בשעות הערב המוקדמות.

המלצות על אינסטלטור לפתיחת סתימות בצנרת

כיום קיימים אינסטלטורים רבים המציעים את השירות ולכן קיימת חשיבות עליונה לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר. לשאלה כיצד ניתן לעשות זאת, התשובה היא באמצעות קבלת המלצות. ככל שתאספו המלצות רבות יותר, כך תהיה לכם האפשרות לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר. כדאי להתייעץ עם לקוחות קודמים על מנת לאסוף את כל המידע האפשרי אודותיו טרם קבלת ההחלטה.

Call Now Button