050-999-2828

פתיחת סתימה בשירותים

נסתמה לכם האסלה? זה לא סוף העולם! אנו נוכל לעזור לכם, פתיחת סתימה בשירותים ע"י אינסטלטור מוסמך ומקצועי מעכשיו לעכשיו, התחייבות לשירות והמחירים הטובים ביותר שיש, אנו מתחייבים לפתור לכם את הבעיה במהירות וביעילות, ניתן לקרוא עלינו מאות המלצות ברחבי הרשת.

סתימה בשירותים אינה מצב נעים אשר משפיע על הרגשת הנוחות שלנו בבית. לעתים מצב של סתימה בשירותים עשוי להוביל לשיבוש של החיים בשל הסתימה והרצון הוא הרבה פעמים לפתוח את הסתימה לבד. פתיחת סתימה בשירותים זה עניין למקצוענים בלבד ולכן יש להשאיר את העבודה לידי מומחים בתחום.

פתיחת סתימה בשירותים על ידי מומחים!
פתיחת כל סוגי הסתימות באסלה מעכשיו-לעכשיו✅
אנו מתחייבים ל100% הצלחה✅
אנו משתמשים בציוד המקיף והמקצועי ביותר✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לפתוח את הסתימה בשירותים

פתיחת סתימה בשירותים
פתיחת סתימה בשירותים

סיבות לסתימה בשירותים

לעתים כתוצאה ממצב של שימוש לא נכון בשירותים יש צורך לפתוח את הסתימה אשר נוצרה. כתוצאה מכך המראות והריחות עשויים להיות לא ממש נעימים ויש לפתור את התקלה בהקדם האפשרי. מכאן, יש חשיבות רבה לדעת את השלבים בעת הפתיחה של הסתימה בשירותים.

בדירות רבות לא ניתן למצוא רשת מעל הכיור של הביוב. ללא רשת סינון ניתן לראות הצטברות של שיערות העשויות להוביל לסתימה בכיור האמבטיה ולאורך הזמן הסתימה תגרום לחסימה של הצנרת, מה שישפיע גם על השירותים ויגרום לסתימה. רבים אינם יודעים זאת אבל לעתים במסגרת הניסיון להיפטר מהסתימה רבים בוחרים להדיח את המים בשירותים פעם נוספת- עם זאת, הפעולה גורמת לעלייה של המים והצפה בשירותים.

שלבים לפתיחת סתימה בשירותים

ישנם מספר שלבים הכוללים פתיחת סתימה בשירותים אשר יש להקפיד עליהם על מנת לפתור את הסתימה.

הכנה של השטח: במסגרת פתיחת הסתימה חשוב ביותר לשמור על השטח נקי ככל האפשר ולבחור לרפד את הסביבה של האסלה באמצעות סחבות על מנת למנוע מצב של הצפה.

פעולת ריקון המים: בשלב לאחר מכן יש לבצע פעולה של ריקון המים המצויים באסלה. את הפעולה עושים באמצעות דלי.

שימוש בספירלה נגד הסתימה

אם הסתימה עדיין מסרבת להיעלם, הרי יש צורך לפתור את הסתימה בשירותים באמצעות שימוש בספירלה מדור בקפיץ העשוי מתכת ופועל בהתאם לעקרון סיבובי כאשר יש להחדיר את הידית אל תוך האסלה במטרה לפתור את הסתימה.

פתיחת סתימה באמצעות פומפה

שיטה נוספת אשר מסייעת לפתיחה של סתימה בשירותים באמצעות פומפה. במרבית המקרים סתימה באסלה נוצרת בעקבות פסולת אשר מושלכת לאסלה כמו למשל נייר טואלט או מוצרי היגיינה שונים. מוצרי הגיינה שונים גורמים לסתימות רבות בשל אי היכולת שלהם להתמוסס במים.הפתיחה של הסתימה מתבצעת באמצעות לחץ אוויר.

פתיחת סתימות באמצעות חוטר

שיטה נוספת אשר מאפשרת לפתוח סתימות בשירותים היא שימוש בחוטר המוזכר מהשירות הצבאי ומיועד לניקוי הנשק. מדובר במכשיר המאפשר לפתוח את הסתימות. בהשוואה למכשור אחר, פתיחת הסתימה באמצעות חוטר תתבצע באופן פיזי ולא באמצעות לחץ אוויר- יש לדחוף את החוטר לתוך האסלה ולשחרר אותו רק כאשר מבחינים בדברים אשר גרמו לסתימה.

איך לפתוח סתימה באסלה באמצעות חומרים כימיים

שיטה נוספת לפתיחת הסתימה באסלה היא באמצעות שימוש חומרים כימיים- מדובר בחומרים אשר נועדו להמיס את את הסתימה ואז להביא לידי שחרור.

איך נדע האם הסתימה בשירותים נפתחה

לשאלה כיצד תדעו האם הסתימה בשירותים נפתחה, התשובה היא כי יש להוריד את המים באסלה. במידה והצלחתם להוריד את המים בצורה טובה וללא כל בעיות, הרי ייתכן והבעיה נפתרה. לעומת זאת, במקרים ובהם לא הצלחתם להוריד את המים בהצלחה, יש לפנות אל בעל מקצוע מומחה בתחום.

אנשי המקצוע הטובים ביותר

כאשר מדובר על פתיחת סתימות אין להתפשר אלא למצוא את בעלי המקצוע הטובים ביותר. אנו באתר מציעים לכם שירות מקצועי ואדיב מטעם אנשי המקצוע הטובים ביותר. כאשר מדובר על סתימות בבית הפרטי שלכם, אין מקום לטעויות אלא לבחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר. על מנת לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר יש להקפיד על מספר פרמטרים כמו למשל וותק, ניסיון ומקצועיות- מדובר על פרמטרים חיוניים למדי אשר יסייעו לכם בבחירה.

אינסטלטור לצורך פתיחת סתימות

פתיחת סתימה בשירותים זה עניין למקצוענים בלבד. על מנת להבטיח כי הסתימה לא תחזור פעם נוספת חשוב ביותר לפנות אל מומחה בתחום אשר לו יש את היכולות לפתוח את הסתימה באמצעות כלים מתקדמים. כאמור, סתימה בשירותים עשויה להיגרם כתוצאה מגורמים שונים כמו שקיות, מגבונים ועוד. אינסטלטור אשר לו ניסיון רב בתחום ידע לזהות במדויק את המקור לסתימה ויבצע את כל הפעולות הדרושות לצורך שחרור הסתימה.

תחילה האינסטלטור ינסה לפתוח את הסתימה באמצעות כלים כמו פומפה או קפיץ הכולל ראש ספירלי. במידה והוא מגלה כי מדובר בסתימה מורכבת יותר, הוא יבצע בדיקה על מנת לאתר את מקור הסתימה- לעתים מקור הסתימה עשוי להיות מחוץ לבית כמו בקווי הביוב הראשיים של הבניין.

מחירון איתור נזילות
מחירון איתור נזילות
איתור רטיבות
איתור נזילה בצנרת
Call Now Button