050-999-2828

איתור נזילה בצנרת

אנו בפלומברים מספקים שירותי איתור נזילה בצנרת, אנו יודעים לאתר נזילות בכל סוגי הצנרות, במקצועיות ובזריזות, אנו עושים זאת בעזרת שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם ביותר, הניסיון הרב שלנו בתחום איתור הנזילות תורם לנו רבות גם כן ומשמש אותנו להגיע לפתרון הבעיה, כל זאת במחירים הוגנים ביחס למחירים המקובלים ועם אחריות בכתב.

גילוי נזילה בצנרת בין אם מדובר בנזילה גלויה או נזילה נסתרת, עשויה להוביל אתכם למצב בעייתי מבחינת הוצאות כספיות. ישנם מקרים בהם מתגלה רטיבות או אפילו עובש שלא היה לכם מושג על קיומם וכעת יש צורך להתמודד עם זאת. עוד לא הזכרנו את העלות הכלכלית הנלווית לרטיבות או עובש. מכאן , יש חשיבות לבצע איתור נזילה בצנרת באמצעות מומחים בתחום אשר להם המכשור המתקדם ביותר.

צריכים שירותי איתור נזילה בצנרת? הגעתם למובילים בתחום!
אנו משתמשים בציוד המתקדם והאיכותי ביותר✅
אנו מתחייבים ל100% הצלחה✅
אנו מתחייבים לגבות מחיר הוגן ביחס למחירי השוק✅
מעל ל-20 שנות ניסיון בתחום✅
שירות בפריסה ארצית✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ: 050-999-2828
עזרנו כבר למאות לקוחות בכל רחבי הארץ לאתר את הנזילה בצנרת

איתור נזילה בצנרת
איתור נזילה בצנרת

יש סוגי צנרת שונים

רגע לפני איתור נזילה בצנרת, יש חשיבות רבה להיות מודעים לסוגי הצנרת השונים . ניתן להבחין במספר סוגים כמו למשל צנרת מים חמים, צנרת מים קרים וכן צנרת ביוב. לאחר אבחון הסוג יש להתחיל לבצע אבחון מקיף של הנזילה. בתחילה אינסטלטור יבצע בדיקה של לחץ מים בצנרת ולאחר מכן יעבור לביצוע בדיקה של לחץ מים חמים.

איתור של הנזילה בצנרת

על מנת לטפל בבעיה בצנרת בצורה הטובה ביותר באמצעות מכשור מתקדם, יש חשיבות עליונה לבצע איתור של מקור הבעיה. ביצוע איתור הבעיה עשוי להוביל לפתרון קבוע ללא בעיה בצנרת.  אנשי מקצוע מומחים בתחום מתחילים באיתור הבעיה ורק לאחר מכן מתחילים לבחור את הפתרון הטוב והאיכותי ביותר אשר באמצעותו ניתן למנוע נזילה בצנרת.

לאחר אבחון של מקור הבעיה השלב הבא יהיה סריקה וצילום באמצעות מצלמה טרמית לצורך איתור הנזילה בצורה המקצועית והטובה ביותר עד שיהיה ניתן להבחין בצורה מדויקת בנזילה. במידה ומדובר בצינור המים הקרים, יש להכניס מים חמים לצנרת ולדאוג לחימום הקו במטרה לסרוק ולראות את הנזילה באמצעות המצלמה הטרמית. שימו לב, כאשר מדובר על צנרת הביוב, במקרה הזה המומחים בתחום ידאגו להזרים מי חמים על מנת שיכולו להבחין בשקע חום בצילום על מנת לזהות את הבעיה.

איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית

בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי בחל בתחום ולראייה היום ניתן לראות אמצעים מתקדמים יותר לביצוע איתור נזילות. היום בניגוד לעבר אין צורך כבר לשבור את הקירות על מנת לאתר את הנזילות אלא ניתן להבחין בנזילות באמצעות שימוש במצלמה טרמית. מדובר במכשור מתקדם המאפשר לזהות את מקור הנזילה באמצעות שימוש במצלמה מתקדמת המגיעה למקומות נסתרים אשר אנשי מקצוע אינם יכולים להגיע אליהם וכאן טמון היתרון המרכזי של המצלמה על פני שיטות שונות אשר עשו בהן שימוש בעבר וכוללות בין היתר שימוש בציוד לא מתקדם.

חשבו על כך, אם בעבר היה צורך להרוס את הקירות ולבצע חפירות רבות על מנת לבחון את מקור הנזילה והדבר היה גורם הרס רב ועולה לא מעט, הרי היום ממש אין בכך צורך. היום כבר אין צורך לגרום אי נחת ועגמת נפש. בלש הציוד החדש והמתקדם הכולל בין היתר מצלמה טרמית וכן מצלמת אינפרא אדום ניתן למפות את השטח בבית או בכל מקום אחר על מנת לאתר את הנזילות.

איתור נזילה באמצעות מצלמות

אם כן, איתור נזילה בצנרת מתבצע באמצעות מצלמה טרמית וכן מצלמת אינפרא אדום.  מדובר במצלמות היודעות את העבודה בצורה מקצועית ביותר , זאת בשל ההבדלים בין הטמפרטורות בין המים המצויים במקור הנזילה ובין המים אשר נזלו.

מתברר כי המצלמות יודעות לזהות את הבדלי הטמפרטורות וכך לאתר את הבעיות בצורה הטובה ביותר. בצורה הזאת ניתן לטפל בבעיות הרטיבות לא רק בקירות או ברצפה אלא גם בצנרת הבניין.

היתרונות של איתור הנזילות בצורה מקצועית

אם הבחנתם בנזילה בצנרת, חשוב מאד לא לנסות לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם אלא לקרוא למומחים בתחום על מנת לאתר את הנזילה בצורה מקצועית ביותר. באמצעות ציוד מקצועי העומד לרשותם של בעלי מקצוע בתחום והידע הרחב הם ידעו לאתר את מקור הנזילה ולפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר. באמצעות שירות מקצועי של מומחים ניתן למנוע הרס עתידי של המבנה אלא לפתור את בעיית הנזילה בדרכים מתקדמות ללא כל צורך לשבור את הרצפות.

מחיר של איתור נזילות

שימו לב כי אין מדובר במחיר אחיד אלא יש להבחין במקור הבעיה ובהתאם לבעיה נקבע המחיר.

איתור נזילה בשירותים: כאשר הבעיה היא איתור נזילה פשוטה בשירותים המחיר יתחיל מ150 שח ומעלה. עם זאת, כאשר מדובר על איתור נזילה מורכבת יותר, הרי יש להביא בחשבון את שעות העבודה של הצוות על מנת לאתר את מקור הנזילה וכמובן את המכשור המקצועי באמצעותו יש לאתר את הנזילה.

איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית: כך לדוגמה, איתור נזילה באמצעות מצלמת אינפרא אדום עשוי להתחיל מ700 שח ולהגיע עד ל1000 שח בהתאם למורכבות הבעיה. נציין כי ברוב המקרים המחירים אינם משתנים בין בעל מקצוע אחד לאחר אך יש להבחין בין איתור נזילה זול לבין איתור נזילה יקר.

כל המומחים לאיתור נזילות במקום אחד

כאשר יש לכם נזילה בצנרת, חשוב מאד לא להזנח את הבעיה אלא לטפל בה בהקדם האפשרי. שימו לב, אם תזניחו את הבעיה תאלצו לשלם מחיר יקר הן מבחינת המחיר והן מבחינת אורח החיים שלכם העשוי להשתנות כתוצאה מריח לא נעים בבית אשר עשוי להשפיע על הפעילויות שלכם במהלך היום.

במידה ואתם מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר, אצלנו באתר תמצאו את אנשי המקצוע המומחים בתחום איתור הנזילות בצנרת. המומחים באתר הינם בעלי מקצוע מהמעלה הראשונה ויש ברשותם את האמצעים לפתרון הנזילות.

צוות מקצועי ומסור עומד לשירותכם ומעניק שירות של איתור נזילות בפריסה ארצית בין אם מדובר בבית או בבית העסק.  מומחים בתחום מאתרים במהירות את מקור הנזילה וחוסכים לכם לא מעט כסף וגם חוסכים עבורכם את הנזק העתידי.

Call Now Button